Betalingsachterstand

Bijgewerkt: 15 februari 2023

Factoring en ondersteuning bij betalingsachterstanden

Wanneer bedrijven een factoringfaciliteit opzetten, is het bijkomend voordeel dat we de betalingen van hun klanten afhandelen.

Hoewel dit kan helpen bij het overbruggen van financiële problemen, maken sommige bedrijven zich zorgen over de potentiële impact op hun klantrelaties bij laat betalende klanten. Het introduceren van een derde partij bij het innen van betalingen kan schadelijk zijn als het niet correct wordt afgehandeld.

Professionele service en vriendelijke behandeling van uw klanten

Ons toegewijde Credit Control team werkt als verlengstuk van uw bedrijfsteam en zal er altijd naar streven uw klantrelaties te verbeteren.

Wij stellen u in staat om uw zaken te verbeteren door het u mogelijk te maken om nog meer te focussen op uw dagdagelijkse activiteiten en uw strategie, zonder daarbij problemen te creëren of uw klantrelaties te schaden.

Zo krijgt u zekerheid in de wetenschap dat uw betalingen op een professionele en vriendelijke manier worden afgehandeld.

Een samenwerking ontworpen om succes te boeken

Het blijft bij Bibby Financial Services ons doel om uw zaak vooruit te helpen. Samenwerken om u te helpen groeien is onze passie.

Wij begrijpen dat een goede relatie met uw klanten een van uw grootste troeven is. Het gebruik van een factoring faciliteit om uw groei te bevorderen zal eerder uw klantrelaties verbeteren dan ze schade toebrengen.

Door een factoring faciliteit te gebruiken, verhoogt u uw financiële mogelijkheden. Dat betekent dat u de tijd en het geld heeft om:

  • meer personeel in dienst te nemen
  • uw verkoopactiviteiten te verhogen
  • naar grotere gebouwen te verhuizen
  • te focussen op research en development

Al deze zaken zullen uw serviceaanbod en -mogelijkheden verbeteren en zullen daarom als positief worden ervaren door uw klanten.